
Op 24 juni om 14:00 laten wij je tijdens dit webinar zien, hoe je het documentcreatie proces voor complexe(re) documenten kunt vereenvoudigen.
Steeds meer communicatie die je als organisatie voert, vindt digitaal plaats en het wordt dus steeds belangrijker om jouw collega’s hierbij te voorzien van goede ondersteuning om snel en efficiënt te kunnen werken.
Samenwerken aan complexe documenten
Voor het opstellen en uitwerken van contracten, offertes en bijvoorbeeld vergunningen is het essentieel dat we op een makkelijke manier kunnen communiceren met collega’s en externe partijen (chat, videobellen) en dat we daarbij toegang hebben tot de juiste informatie en templates om het document zo efficiënt mogelijk en zonder fouten, samen te stellen. Het zijn tenslotte waardevolle stukken!
Hoe doen we dit binnen de moderne werkplek?
Tijdens dit webinar kijken we naar het documentcreatie proces en hoe je als organisatie ervoor zorgt dat je medewerkers overal en altijd toegang hebben tot de meest recente templates die volledig up-to-date zijn, waarmee ze efficiënter kunnen werken.

Bovendien kunnen we het werk van HR, Sales, Inkoop of een afdeling vergunningen verder vereenvoudigen door “op maat” gemaakte templates aan te bieden met extra teksten, afbeeldingen en bijlagen.
De contactgegevens halen we simpelweg direct uit de aanwezige bronsystemen, zodat we daar ook een efficiency en governance slag maken! Deze keer kijken we naar de oplossingen van Xential.
Programma
- Introductie
- Het belang van huisstijl en communicatie binnen de moderne werkplek
- Optimaliseer het documentcreatie proces
- Xential demo
- Hoe JSR en Xential je verder kunnen helpen?
- Vragen
Sprekers

Margo van Gorp
Sales & Office Management
JSR

Hans Lankamp
Manager Sales en Partners
Xential