DOC365 huisstijl

De manier waarop je als organisatie communiceert zegt veel over je als organisatie. Klanten kiezen juist voor organisaties die op een prettige, professionele en betrokken wijze met hun klanten communiceren. Laten we er voor zorgen dat jouw eerste indruk meteen de juiste is!

“Door onze snelle groei moesten wij ervoor zorgen dat de offertes en contracten foutloos werden opgesteld en er professioneel en verzorgd uit bleven zien! Dat is prima gelukt!”

Met DOC365 maak je snel en eenvoudig, professionele documenten in huisstijl, voorzien van de meest actuele gegevens.

De voordelen van DOC365 op een rij:

  • Alle communicatie in één en dezelfde (huis)stijl
  • Met standaard templates en tekstblokken bespaart u enorm veel tijd
  • U heeft altijd de meest actuele gegevens beschikbaar
  • Documenten worden direct op de juiste plaats opgeslagen
  • Volledige integratie met Office 365
  • Beheer en onderhoud vanuit één centraal punt
  • Integraties met o.a. CRM, Project Online, SharePoint en DMS

Alle communicatie in één en dezelfde huisstijl

Als organisatie verstuur je veel brieven, contracten, offertes en vergunningen en wil je graag dat deze documenten foutloos zijn, er verzorgd uitzien, en op de juiste plaats worden opgeslagen.

Bovendien wil je dat het creëren van deze documenten snel en eenvoudig gaat. Door gebruik te maken van standaard templates, tekstblokken en data uit andere systemen besparen uw medewerkers met DOC365 enorm in tijd en is de kans op fouten vele malen kleiner.

Naadloze integratie bespaart u enorm veel tijd

Door de  templates, tekstblokken én koppelingen met het CRM systeem, voorziet DOC365 je altijd van de meest actuele gegevens. Niet meer zoeken, niet meer ‘knippen-en-plakken’, geen verouderde contactgegevens, gewoon in één keer goed.

Integratie met andere systemen zoals Project Online, Microsoft CRM/Dynamics 365, Salesforce en andere CRM systemen, Document Management en Zaaksystemen: het is allemaal mogelijk.

DOC365 bepaalt op basis van de gebruiker en zijn rechten de toe te passen huisstijl,  contactgegevens en ondertekening. Vervolgens kan men een template selecteren en daarbinnen gebruik maken van de beschikbare standaard tekstblokken. Al deze templates en tekstblokken worden op één centrale plaats beheerd, bijvoorbeeld onder supervisie van de afdeling Marketing, Communicatie of Juridische Zaken.

Documenten worden direct op de juiste plaats opgeslagen

DOC365 is volledig geïntegreerd met Office 365 en SharePoint en zorgt ervoor dat alle uitgaande documenten direct op de juiste plaats, voorzien van de juiste metadata opgeslagen worden.

Bovendien kunnen we ervoor zorgen dat de documenten op het juiste dossier worden opgeslagen in systemen zoals: JOIN, Corsa, PerfectView, Verseon en meer.

Gerelateerde pagina's

Microsoft Forms beschikbaar in Office 365

Wil je snel een vragenlijst of enquête maken, dan kan dat binnenkort met Microsoft Forms. Op een eenvoudige wijze stel je de vragen op om deze vervolgens te delen.

Bekijk pagina

Office 365

Office 365 is Microsofts productiviteits-platform in de “cloud”. Dit platform bestaat uit een grote aantal bekende kantoorapplicaties, aangevuld met moderne services die voor een betere samenwerking zorgen.

Bekijk pagina