Support

JSR ontwikkelt en implementeert oplossingen op basis van Office 365 en Project Online. Het is ons uitgangspunt om hierbij zoveel mogelijk uit te gaan van de standaard functionaliteit, zoals deze door Microsoft geboden wordt. 

Soms zijn er echter specifieke wensen of aanvullende oplossingen nodig, die niet binnen het ecosysteem van Microsoft beschikbaar zijn, daarvoor leveren wij maatwerk oplossingen of softwareoplossingen van onze partners (o.a. TPG). Om onze klanten te ondersteunen in het dagelijks gebruik bieden wij de volgende support diensten.

Support desk

JSR weet dat u groot belang hecht aan een optimaal gebruik van de software binnen uw organisatie. Naast een initiële training en ondersteuning op de werkplek zal er altijd behoefte zijn aan een centraal meldpunt, waar uw medewerkers vragen en problemen uit de praktijk kwijt kunnen. De Support desk biedt hiervoor de beste oplossing.

De Support desk heeft diepgaande kennis van de software op zowel technisch als functioneel vlak. Onze Support desk biedt telefonisch ondersteuning, via e-mail én kan, indien dit geregeld is, op afstand, meekijken om samen te komen tot een passende oplossing.

Strippenkaart

Om gebruik te maken van de Support desk dient u een strippenkaart of een MSD contract te hebben. De support medewerker kan u hierover verder informeren.

Voor het gebruik van de Support desk kunt u een strippenkaart afsluiten waarmee u 10, 25 of 50 uur support per jaar afneemt.

Multi Service Desk (MSD)

Het MSD contract is bedoeld voor Microsoft Office 365, Project Online en specifiek door ons verkochte en/of ontwikkelde applicaties (o.a. PSLink, DOC365).

Wij bieden deze dienst aan in drie verschillende ‘pakketten’, die altijd de Support desk functie biedt en afhankelijk van de wensen, een aantal dagen consultancy, inclusief preventief onderhoud biedt. De keuze voor een van de drie pakketten is tevens bepalend voor de door ons geboden responstijd.

  • Basis: 4 dagen consultancy, strippenkaart van 25 uur, responstijd 3 werkdagen.
  • Plus: 6 dagen consultancy, strippenkaart van 50 uur, responstijd 2 werkdagen.
  • Premium: 10 dagen consultancy, strippenkaart van 75 uur, responstijd 1 werkdag.

Tevens ontvangt u onze Nieuwsbrief, waarin wij u informeren omtrent de ontwikkelingen binnen Office 365 en Project Online, zodat u niet voor een verrassing komt te staan.  

Direct contact

Voor vragen of het bespreken van een probleem of specifieke uitdaging kun je altijd even contact met ons opnemen via 079-7998000 of supportdesk@jsr.nl.

Wij helpen je graag!