19-01-2021 10:00 - 11:00 Online Event
Free
inschrijven verlopen

Op 19 januari om 10:00 laten wij je tijdens dit webinar zien, hoe je op eenvoudige wijze kan zorgen dat alle zakelijke communicatie in huisstijl plaatsvindt en hoe je dit regelt binnen de moderne werkplek van Microsoft 365.

Steeds meer communicatie die je als organisatie voert, vindt digitaal plaats en het wordt dus steeds belangrijker om jouw collega’s hierbij te voorzien van goede ondersteuning.

Is bewaken huisstijl lastig?

Communiceren in huisstijl wordt vaak als lastig, moeilijk en tijdrovend ervaren. Maar met slimme en moderne oplossingen binnen Microsoft 365 zorgen wij ervoor dat dit juist makkelijker en prettiger wordt.

Inhoud webinar

Tijdens dit webinar laten wij zien hoe je als organisatie ervoor zorgt dat je medewerkers overal en altijd toegang hebben tot de meest recente templates die volledig up-to-date zijn qua teksten, juridische voorwaarden, afbeeldingen en huisstijl.

Bovendien kunnen we het werk van Sales, HR en Inkoop verder vereenvoudigen door een vragenlijst aan te bieden die de templates verder inricht op basis van de verstrekte antwoorden. Een “op maat” gemaakte offerte of arbeidscontract wordt zo kinderspel!

En als men contactgegevens of extra teksten uit Dynamics 365 (of een ander ERP) nodig heeft, kunnen we ook hier een efficiency slag maken!

Programma

  • Wat verstaan we onder corporate identity?
  • Hoe zorg je dat je dit borgt nu ‘iedereen’ vanuit huis werkt?
  • Wat is er qua tooling en ondersteuning mogelijk?